wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Haarwerken en Pruiken Roosendaal

Laat u in alle rust, vrijblijvend en vakkundig informeren over ons product. Wij zorgen voor een mooi passend kapsel, óók in de fase waarin uw leven (tijdelijk) niet zo rooskleurig is. Wij leveren mooie haarwerken, met zorg aangemeten. Passend bij uw type gezicht, huid en uitstraling. Ook na de aanschaf zorgen wij ervoor dat u er gekapt en mooi verzorgd uit blijft zien.


Leverancier van NJ Haarwerken en pruiken

NJ haarwerken en pruiken hebben de volgende voordelen:

  • géén irritatie, géén lijm of kleefmiddel meer nodig;
  • te kammen en te borstelen door het anti-slip systeem;
  • normaal kammen en borstelen door het antislip systeem;
  • door ons als kapper gewoon te knippen als of het uw eigen haar is;
  • exclusieve patenten van het unieke antislip systeem; u draagt uw haarwerk of pruik steeds zonder zorgen.

pruiken roosendaal

Haarwerken

Haarwerken zijn er in verschillende soorten, maten, kwaliteiten en prijzen. In een vrijblijvend intake gesprek laat ik u graag de verschillende haarvormen zien met bijbehorende prijsindicatie. Op basis van uw wensen kijken we wat het beste bij u past! Een intake gesprek kan in de salon plaatsvinden, in het ziekenhuis of bij u thuis. Maak nu een afspraak voor een vrijblijvend intake gesprek en ik neem binnen 5 werkdagen contact met u op! Of bel mij op: 0031165-552861

Nadat we een keuze hebben gemaakt uit de verschillende mogelijkheden ga ik het haarwerk bestellen. U heeft de mogelijkheid op een haarwerk te reserveren voor 3 tot 6 weken. De levertijd voor dames pruiken confectie is 2 werkdagen. Zodra het haarwerk binnen is maken we een afspraak om het haarwerk om maat te maken.

De vergoeding van pruiken en haarwerken is opgenomen in de zorgverzekeringswet en vindt plaats op basis van de ‘Regeling Hulpmiddelen’ . Met een verwijzing van uw arts keert vrijwel iedere zorgverzekeraar een vast bedrag uit. Dit bedrag wordt ieder jaar opnieuw vastgesteld. in 2017 is de basisvergoeding vastgesteld op €419,50. Dit kunt u terugvinden in uw verzekeringspolis. Indien u aanvullend verzekerd bent, ontvangt u mogelijk bovenop dit bedrag nog een aanvulling. Hoe hoog deze aanvulling is verschilt per verzekering. Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars en wij regelen de declaratie bij uw verzekeraar voor u.

Wij stoppen niet na het leveren van een haarwerk. U krijgt van ons uitgebreide uitleg over hoe u het haarwerk goed kan onderhouden. U krijgt ook hierbij  advies welke producten  u kunt gebruiken  
U krijgt van ons een pashoofd mee om uw haarwerk op te laten drogen.

Als extra service bieden wij aan om het haarwerk na een maand te laten perfectioneren indien nodig is . En natuurlijk kunt u altijd bij ons terecht als er nog  vragen of problemen zijn .

U heeft 6 maanden  garantie op uw haarwerk ,  mits u uw haarwerk  goed verzorgd.

Sonja haar en huidverzorging kade is gecertificeerd ANKO haarwerkspecialist .
Sonja haar en huidverzorging kade werkt volgens de erkenningsregeling Anko Haarwerk Specialist ( AHS) en de algemene voorwaarden uiterlijke verzorging en is aangesloten bij de geschillencommissie . Anko leden worden tevens ondersteund op het gebied van ondernemerschap en vakmanschap.

Sonja haar en huidverzorging kade  is u natuurlijk zo goed mogelijk van dienst 
Toch kan het mogelijk zijnet u niet geheel tevreden bent over u haarwerk .
In onze kapsalon ligt de brochure klachtenformulier voor u klaar .
Daarnaast krijgt u altijd het klachtenformulier.
U kunt het klachtenformulier invullen en per post versturen naar 

Sonja haar en huidverzorging kade 
Kade 16 
4703 GG
Roosendaal 

Binnen 5 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht . Het spreekt vanzelf dat we er eerst alles aan doen om de juiste oplossing te vinden .
Wanneer er geen passende oplossing gevonden wordt ,dan kan het klachtenformulier ,op uw verzoek, als klacht worden voorgelegd bij de onafhankelijke klachtencommissie bij de betreffende branche ; ANKO ( koninklijke algemene Nederlandse kappersoganisatie  .

Wij zijn als professioneel haarwerker lid van ANKO | Sectie Haarwerken en daarmee ook automatisch aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC) in Den Haag. Heeft u een klacht, maar komt u er niet uit met ons?

Uw haarwerkspecialist is aangesloten bij De Geschillencommissie. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid, waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd  zijn.

Bent u ontevreden over uw behandeling?  Dan horen wij dat uiteraard graag zo snel mogelijk. Schroomt u niet om meteen met ons contact op te nemen. Wij zorgen er voor dat wij uw probleem zo spoedig mogelijk verhelpen en oplossen. Veelal kosteloos, afhankelijk van de aard van het probleem en eventuele garantie. Mocht u het gevoel hebben dat wij er niet alles aan doen om u te helpen, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht neer te leggen bij de Geschillencommissie.

De Geschillencommissie vraagt u vooraf wel eerst of u uw klacht schriftelijk bij ons hebt ingediend en een termijn hebt genoemd om tot een oplossing te komen. Komt u er niet uit met ons dan kunt u dus de hulp inroepen van de Geschillencommissie. U kunt dan uw klacht aanmelden via www.degeschillencommissie.nl

ANKOHAARWERK.jpgGeschillencommissie.jpg